Dansskola

Publicerat 2012-08-26 21:06:00 | i kategori Vardag & familj,

Idag började tjejernas dansskola. För den äldsta har det inga problem, hon har ju dansat flera terminer. Men idag skulle lillan, vår nyblivna 3-åring börja också. Hon var minst av alla, hon är ungefär tre äpplen hög ;-) Från början verkade det inte alls som att det skulle fungera, hon började nästan grina och jag hade fullt sjå med att hålla kvar henne på golvet och inte behöva bära henne. Jag hade glömt hur blyg en 3-åring kan vara och hade inte alls förberett mig på att dansa. Hade tjocka jeans på mig och som tur var ett linne. Alla föräldrar som var med var tvungen att vara med och dansa. Och det var jättekul men åh så varmt!! Jag var helt genomsvettig efteråt!! Sen återstår det att se om hon klarar av att vara med själv sen...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: