En bra dag idag också :-)

Publicerat 2012-08-09 20:47:08 | i kategori Vardag & familj,

Lugnt och skönt, som det ska vara på semestern... :-)
 
Var hemma och plockade lite på förmiddagen. Åt lunch. Sen åkte jag och tjejerna ner på tivoli på Drakbåtsfestivalen. En av 6-åringens kompisar skulle vara där med sin pappa så vi mötte upp dom. De älskar karuseller, tyvärr är man ju lite mittemellan när man är 6 år. För stor för barnkarusellerna och för liten för de stora. Men kul hade de! Sen började det regna så då fick det ta slut på det besöket. Hade hunnit bli tillräckligt dyrt med karuseller. ;-)
 
Stortjejen följde med kompisen hem och jag och lillan åkte hem. Efter middagen åkte jag på körövning. Alltid lika roligt!
 
Nu borde jag träna, men just nu känns soffan, TV:n och hallonpajen mycket mer lockande....
(Det kan ju vara kul med en liten karusell när man kan fnittra med en kompis också)
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: