Fredagsshopping

Publicerat 2012-08-25 21:22:00 | i kategori Kläder skor accessoarer, Shopping,

I fredags gick jag på stan på lunchen med siktet inställt på nya byxor. De svarta jag brukar använda började bli både utslitna och för stora och var inge roliga att ha på sig. Hittade både byxor och annat smått och gott! ;-) Fast det blev inte mycket till färg...
Ser ni? Tror det försvunnit lite mer från rumpa/lår och runt knän
 
Byxorna är hur små som helst! Jag fick använda en barngalge för att hänga upp dom. Men är sjukt stretchiga! :-) Dr Denim från Palt. Och så en kavaj från Divided HM.
Vet inte vad jag ska kalla det här... typ en dräktjacka? Från Gina Tricot iaf...
En tröja från Vero Moda, lite grön i färgen.
En baskofta från Gina Tricot
 
Sen köpte jag ett par saker till men de ska jag lämna tillbaka. Det ena var en kofta som inte alls var min stil och så var det en tröja som var en storlek för stor. Det är ju inte alltid man hinner prova på lunchen...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: