hejhej

Publicerat 2012-12-16 22:10:57 | i kategori Vardag & familj,

Här är jag!
 
Har varit upptagen i helgen och upplevt så mycket glädje, gemenskap, kärlek och känslor. Nu är jag uttömd på kraft och tar det lugnt i soffan. :-)
 
Här är jag inför dagens konserter
Postat av: Lana

Oj, oj, oj, vilken snygg bild på dig! Härligt med röda läppar! Har man sagt till dig att du är vacker? :)
Ha en fin måndag!
Kram
//Lana

Svar: Åh tack Lana, vad snällt sagt!
Angelica

2012-12-17 @ 07:39:50
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Agneta

Tack för att du delade med dig av din veckomeny. Tog den rakt av och läste den i mobilen i affären. Underbart och enkelt!
Ha en underbar vecka.
Agneta

Svar: Hej Agneta! Tack för att du tig dig tid att kommentera. Hoppas maten faller dig i smaken! :-)
Angelica

2012-12-17 @ 15:56:26
Postat av: Anonym

Vad fint kort .. o du som jag älskar läppstift ser jag "

Svar: Gillar röda läppar :-)
Angelica

2012-12-27 @ 22:31:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: