Hemma och påtat på

Publicerat 2012-11-21 21:06:30 | i kategori Vardag & familj,

Har varit hemma och vabbat idag också och idag har det i alla fall blivit nåt gjort här hemma. Påtat på lite, inte så mycket som syns kanske, men har börjat rensa lite på vissa fronter. Vi har en liten pyssellåda som varit helt proppfull med grejer så det går inte att ta ner den från hyllan ens. Har rensat där, fixat lite glasburkar och sorterat pärlor. Vill få lite ordning på såna grejer, så jag vet var jag ska ha dom, så jag kan få ordning och reda på andra grejer... det hänger ju liksom ihop allting. Plus att 7-åringen vill få ordning och fint i sitt rum. Hon är expert på att spara ALLT, men verkar inse nu att det inte går. Fixade till lite i 3-åringens rum för nån vecka sen så hon blev nog lite avis på det...
Vaniljpulverburkar är perfekt för småpärlor! :-) Ska se om det blir så att jag målar locken också så de blir lite finare :-)
 
Postat av: Lana

Visst är det smart att återvinna på det sättet! Och snyggt blir det också! Jag har samkat några bakpulver- och vaniljsocker burkar... så funderar på att "tapetsera" dem och ha till olika små prylar! :)
Ha en toppen torsdag!
Kram kram
//Lana

Svar: Har också funderat på att "tapetsera", men jag är inte så pysslig av mig så jag vet inte hur man gör. Får ta reda på det när det blir dags! :-)
Angelica

2012-11-22 @ 07:15:21
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Supermamsen

Cindy och jag älskar ochså att pyssla och gör det ofta .Vi har faktiskt i dagarna gjort i ordning ett pysselskåp

2012-12-27 @ 22:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: