Mat under kursen

Publicerat 2012-11-09 20:01:11 | i kategori Mat, Vardag & familj,

Nu är kursen över, och det finns en del att reflektera över. Jag är jättenöjd med kursen och jag har verkligen fått lära mig om mig själv! Och träffat fina människor. Jag är tacksam över både möjlighet att gå kursen och att ha fått träffa dessa människor som varit öppna och ärliga. Tack!
Nu är det fredagkväll och jag tar det lugnt. Här kommer bilder på den mat jag ätit under kursen. Jag fick "specialfrukost" båda dagarna :-)
Det hade blivit missförstånd med lunchen så vi fick gå ut på Invito och äta. Jag tog en gigantisk ceasarsallad. Utan krutonger förstås!
Till fredagsfika tog jag grädde och hallon
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Min favoritsallad är caesarsallad, så gott! Både lax och kyckling passar så bra till.

Svar: Lax? Det har jag aldrig testat :-)
Angelica

2012-11-09 @ 20:31:24
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: