Snabbmat a la LCHF

Publicerat 2012-11-09 22:04:55 | i kategori Mat,

Efter jobbet, eller efter kursen snarare, kände jag mig lite utblåst i huvet och kände inte alls för att laga mat. Och inte ville jag in på nån pizzeria och slösa pengar på kebab heller, så jag lunkade runt på ICA och letade lättsam mat. Det blev en köttbit, kalvkotlett, och vitlökssmör. Perfekt snabbmat a la LCHF och mycket nyttigare än t.ex. en pizza! Barnen fick falukorv och pommes frites, men det var mest korven som gick hem där.
Sen blev det lite nötter och Bamse-Fia med minstingen och maken. (äldsta var nere hos grannen)
Och sen blev det även en liten efterrätt/dessert på kvällskvisten! Ja, jag är väldigt gottasugen nu för tiden...
Grädde och hallon och en liten kaka, bakad i somras, som topping!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: