Bilder från idag

Publicerat 2012-10-31 20:12:10 | i kategori Vardag & familj,

Ja, jag hann ju inte med alla punkter på listan, men ganska många i alla fall. Resten får vänta. Blev så väldigt trött efter middagen också så ikväll vilar jag. Även från träning, någon vilodag måste man ju få ha ;-)
En dag som varit väldigt bra! Fått en hel del gjort inne. Barnen har inte bråkat utan lekt bra, både ute och inne. Jag har bakat nya goda recept och fått ett kärt besök av en kompis med son som jag träffar för sällan.
Här kommer några bilder från idag...
Barnen dansar till danstv-spel
Spelar ett parti Dunderfia med barnen. Jag vann... ;-)
Bakat kakor. Jag vet, de ser inte så snygga ut på bilden, men smaken... Mums!
Såhär stökigt är det när jag bakar samtidigt som jag gör en massa andra saker...
Provar storasyrrans slalomhjälm :-)
Postat av: Lana

Ni har haft det superroligt! :) Har du hunnit med nån mer punkt på listan? Baka har du ju hunnit! :) Vad är det för kakor? Spännande!
Ha en fin kväll!
Kram
//Lana

Svar: Jodå, jag hann städa en del också, men har nog halva listan kvar.... :-)Ja, kakorna var goda. Har inte bestämt om jag ska försöka göra om receptet innan jag lägger ut det. Inte mitt recept i och för sig, men vill försöka förbättra det.
Angelica

2012-10-31 @ 20:48:25
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Pia Nyberg

Härliga barn! Och supersnygga köksmöbler, har exakt likadana :-)

Svar: Tack Pia! Älskar köksmöblerna, blev ett lyft i köket :-)
Angelica

2012-11-25 @ 17:50:27
URL: http://www.kostradgivarna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: