Bilder på köket

Publicerat 2012-09-19 21:43:00 | i kategori Hem & inredning,

Vi renoverade köket i somras och tänkte bjuda på några bilder. Och nej, jag är inte duktig på att fota, jag har ingen systemkamera, inget bildredigeringsprogram och inget dagsljus, men det får ni ta!
Vi har en annorlunda lösning på häll och ugn, men det beror på att under hällen finns ett hål ner till krypgrunden som man måste komma åt, därför kunde inte ugnen placeras där.
En utdragbar kran är bra när man har en stor ho!
 
Postat av: Anna CS

Åå så fint å fräscht! Vår köksplanlösning är väldigt lik er fast spegelvänt :) Såå kul att få se!

Svar: Haha, vad kul! Då behöver du ju inte komma hit och titta nu då... jag får komma och titta hos er! ;-)
Angelica

2012-09-19 @ 21:53:08
Postat av: Lana

Vad fint! Kul att tjuvtitta lite hos andra, då vi själva ska renovera köket i november! :)
Smart med utdragbar kran! Vad är det för märke på kranen?
Ha en toppen torsdag!
kram kram
//Lana

Svar: Jag är jättenöjd med utdragbar kran, annars hade det varit svårt att hålla rent. Den är fårn IKEA, som det mesta i vårt hem ... ;-) Mycket prisvärd! Andra utdragbara som vi sett har varit väldigt dyra, men vi är nöjd med den här, än så länge iaf. Och skulle den gå sönder eller något så är den så billig så det gör inte ont att byta! :-)
Angelica

2012-09-20 @ 06:16:46
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com
Postat av: Linda

URTJUSIGT!

Svar: Tack Linda! Jag är väldigt nöjd med köket, det såg hemskt ut innan... :-)
Angelica

2012-09-20 @ 07:53:03
Postat av: Lotta

Superfint!!! Trodde att ni hade en tapet och glasskiva först, men nu när jag såg närmare såg jag vad det var =) Har oxå kikat på dom! Men det lutar åt kakel nu =)

Svar: Tack Lotta! Vi är nöjda med plattorna, och lätt att hålla rent... :-)
Angelica

2012-09-20 @ 08:04:20
Postat av: Linda

Jättefint! Kul när allt är nytt och som ni vill ha det.

Svar: Tack! :-)
Angelica

2012-09-20 @ 16:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: