Borta på utbildning

Publicerat 2012-09-25 22:39:16 | i kategori Mat,

Jag är på utbildning idag och imorgon och har ont om tid att uppdatera. Kan konstatera att det var länge sen jag åt så här mycket mat...
 
Först åt jag frukost hemma. Jag hade beställt specialkost till de här dagarna, så jag fick först en smoothie på naturell yoghurt och jordgubbar till förmiddagsfika. Buffé till lunch. Yoghurt och frukt till mellanmål. Torkad frukt. Och en massa tid mat till middag. Anka och blomkålspuré till förrätt. Renfilé och grönsaker till huvudrätt. En chokladpralin till efterrätt. Och så vin förstås... :-)
 
Ger er några bilder från idag...
Postat av: Sonja

Oh, vad roligt med utbildning/kurs och vad mycket god mat ni verkar ha fåt (eller iaf du!!) :)

Hoppas ni får en riktigt bra dag imorn också!
/ Sonja

Svar: Bra kurs och bra mat! Men man blir lite trött efteråt.... ;-)
Angelica

2012-09-26 @ 20:37:37
URL: http://www.motionwellness.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: