Lördagsmys

Publicerat 2012-09-01 21:55:00 | i kategori Vardag & familj,

Ikväll hade vi mys med film och tilltugg och brasa. Vi hade hyrt Kung fu panda 2, bra film! Barnen fick lite godis. Jag och maken hade inte hunnit med någon middag så vi dukade fram ägg, ölkorv, olika nötter, paprika, mina chokladcupcakes, mjölk och ramlösa. Då var inte godiset så intressant längre... :-)
Har ni haft nåt mys?


Postat av: Mia

Kind of... Började bra med jättegod mat. Ovanligt mört nötkött, marinerat med olivolja, salt och peppar, vitlök och lime, tillsammans med vitkålsgratäng, tzatsiki och bea. (tyvärr var vinet slut)

Sen blev det inspelad film, Hoodwinked too! Hood vs. Evil. (rödluvan i lite nyare tappning) Rolig film, men tyvärr på engelska så Vincent var inte så road, och jag var så trött så jag somnade mitt i. Men Per fick ju se i alla fall. :p

Svar: Det där lät ju hur gott som helst!! :-)
Angelica

2012-09-01 @ 22:51:16
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: