Makrill och ägg

Publicerat 2012-09-11 17:01:08 | i kategori Mat,

Pillar i mig lite mat efter jobbet. En burk makrill, ett ägg och en liten klick majonnäs. Går sen direkt till körövning och sen vidare till ett träningspass. Om jag står mig på det här så länge. Hade med mig en stor matlåda, soppan från igår med en rejäl klick creme fraiche och tänkte att det här räcker mig bra som middag. Känner mig inte lika säker nu... :-)
 
Postat av: Mia

Du får väl göra nåt snabb-snacks ikväll då. Testa mandelmjölsmackorna jag tipsade om. Snabbt och enkelt. :)

Svar: Ska testa nån gång. Det blev kycklinggryta och tårta efter träningen ;-)
Angelica

2012-09-11 @ 18:47:04
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: