God morgon

Publicerat 2012-09-15 07:37:00 | i kategori Vardag & familj,

Hade tänkt att vi skulle få lite sovmorgon idag, men så blev det inte. Båda barnen vaknade strax före sju och var hungriga så jag klev upp. Kände mig ändå rätt pigg. Och det var ändå lika så bra för dagen är fulltecknad.
 
Halv elva ska äldsta dottern vara på stan för att vara med och sjunga på Alla barns dag som kyrkan anordnar. Kl 14-16 ska hon på kalas. Och kl 17 ska vi vara hos kompisar och äta kräftor. Mycket att göra, men kul!
 
För att klara denna dag får hon en ordentlig frukost. Havregrynsgröt med sin fars hemgjorda äppelmos och standardmjölk, en finn crisp med bregott och gurka, ett kokt ägg. Ser det ut som att hon går på diet eller att hon äter nyttigt?
 
Själv skippar jag frukosten, brukar ha svårt med det på helgerna, men den här helgen ska jag försöka sköta min periodiska fasta! :-)
 
Vad har ni för planer idag då? :-)
 
 
Postat av: Lana

Mycket att göra... men verkligen rolig lördag ni kommer att ha!
Här kommer att tas det lugnt... är lite illamående och har en konstig mage... kanske någon lättare form av magsjuka...
Om jag orkar blir det lite att baka glutenfritt bröd och kakor...
kram kram
//Lana

Svar: Ja det var mycket att göra. Fast något kalas blev det inte, maken hade tagit fel på dag, men den tiden ersattes av annat. :-)
Hoppas det inte blev magsjuka av illamåendet... :-/
Angelica

2012-09-15 @ 10:01:55
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: