Biokväll

Publicerat 2013-04-21 15:15:39 | i kategori Vardag & familj,

 
Igår kväll var vi barnfria. Egentligen skulle vi ut och parta, men att dricka alkolhol går ju inte ihop med whole30 så vi skippade det och gick på bio i stället. Vi funderade på restaurangbesök också, men jag blev lite snål så vi lagade mat hemma i stället. Dom pengarna behövdes för övrigt på IKEA. :-)
 
Den här filmen, Warm Bodies, var i alla fall jättebra! Jag och mannen såg en trailer för ett tag sen och bådat tyckte att den verkade bra, så då passade vi på igår. SE DEN! Rekommenderas varmt! Jag var alldeles glad när jag gick därifrån. :-)
 
Och hemma efter att vi ätit vår middag, fortsatte filmen. Då såg vi "I rymden finns inga känslor". Också en superbra film! Se den också!! :-)
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Har velat se denna film ett bra tag, och eftersom den precis kom ut är det väl dags snart! Kul att höra att du gillade den :)

2013-04-21 @ 15:55:11
URL: http://bakasockerfritt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: