Fröknäcke till frukost

Publicerat 2013-04-15 12:29:57 | i kategori Mat,

Igår kväll kom jag mig äntligen för att göra fröknäcke igen. Har inte gjort det på mycket länge, jag har väl bara inte orkat tror jag. Men på sista tiden har jag varit sugen på mackor och då har det blivit flatbröd eller finn crisp i stället och det har inte magen varit riktigt nöjd med. Den föredrar LCHF-bröd. :-)
 
En enkel frukost, te och två fröknäcke med bregott, ost och gurka
Postat av: Erika - LCHF till vardag och fest

Så gott med fröknäcke. Finns många varianter, men jag har senaste tiden kört med ett där jag har i mandelmjöl och då blir det mer som knäckebröd... jättegott!

Svar: Aha! Det lät spännande, måste leta rätt på! :-)
Angelica

2013-04-15 @ 20:24:03
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: Anonym

Dessa står just nu i min ugn! Ser fram emot resultatet!

Svar: Vad trevligt! Hoppas du gillar dom! Ha i dom längre om de fortfarande är mjuka, det blir lite varierat resultat när jag gör dom beroende på hur tjocka de blir och så. :-)
Angelica

2013-04-15 @ 20:28:25
URL: http://alezziasmat.blogg.se
Postat av: Mli - Nybliven mamma till Elton ♥

Nåh, vilka värmande ord :) Så roligt att höra :) Åhå, du har två små du, hur gamla? Det är ju så underbart att få vara mamma :D Ojoj!

Du hade ju jättefin blogg, massa gott här inne, här får jag kika in fler ggr :) Kramar till dig och barnen!

2013-04-16 @ 12:53:14
URL: http://idamli.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: