Grillad hamburgare på valborg

Publicerat 2013-04-30 19:54:03 | i kategori Mat,

Jag visste inte riktigt vad vi skulle hitta på till middag idag. Hade en tanke om att köpa köttfärs och göra egna hamburgare. Men så hittade jag ICA:s egna färska hamburgare, så jag köpte ett sånt paket. Kryddade lite extra med Santa Maria BBQ & Grill Mesquite. De grillades på nya kolgrillen och så hade jag på ost, räksallad och bacon.
 
Idag släppte jag på mitt hittills fortsatta ganska strika paleo och tog in både mejerier och tillsatser. Men det var det värt, för fy tusan vad gott det blev!! Jo, jag hade ju sötpotatischips till också, min nya favorit! Och till barnen gjorde jag faktiskt potatischips som jag smakade på. De var fantastiskt goda, smakade precis som chips och alla gillade dom. Så det är ett tips till hamburgertallriken där hemma. :-)
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: