Lördagsjobbat

Publicerat 2013-04-06 15:45:00 | i kategori Hem & inredning, Shopping,

Idag har jag varit på jobbet i fem timmar. Det blir en liten extraslant i alla fall. Sen tog jag mig en tur på Clas Ohlson och där gick det i stället en hel del pengar. Så det gick väl ungefär jämnt upp... ;-)
 
Det blev lite köksgrejer som jag behövde, och så lite annat som jag inte behövde, men som jag ville ha ändå. Har ni sett så söta små flaskor? Har ingen aning vad jag ska ha dom till, men de var för söta för att inte köpas!
 
 
Postat av: Frida

Åh vilka söta flaskor. Är själv på jakt efter något liknande att ha oljeblandningar till kroppen i :)

Svar: Då kanske dom funkar. Som sagt, jättefina flaskor, men har inte kommit på vad jag ska använda dom till själv än. :-)
Angelica

2013-04-06 @ 22:37:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: