Maxiklänning

Publicerat 2013-04-14 21:48:00 | i kategori Kläder skor accessoarer, Shopping,

Jag har länge velat ha en maxiklänning, men aldrig köpt en. Hittade några fina på zalando.se också från Mint & Berry som jag ville ha. Men de gick på runt 600 kr och det kände jag inte för. Men idag hittade jag en fin, enkel på HM för 149 kr så då slog jag till! :-) Tyvärr är den lite slapp runt bysten och lite tajt runt magen, suck... men det kan bli bra ändå. För det priset blir det nog bra! :-) Tänkte att jag kunde ha den när jag åker till Spanien snart! :-)
 
 
Postat av: Ann

Så du köper en klänning som inte passar bara för att den är billig?!?!

Svar: Jag köpte den oprovad, så då visste jag inte hur den satt. Men jag behåller den för jag har tänkt använda den. Den var inte lika bra som jag hoppades på, men vet inte hur tyget kommer att bete sig. Svar på din fråga?!?!
Angelica

2013-04-15 @ 07:27:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: