Nya jeans

Publicerat 2013-04-16 20:15:00 | i kategori Kläder skor accessoarer, Shopping,

Det blev ett par nya ljusa vårjeans idag och en top till det. Jag gick in på Gina Tricot, bara för att kolla egentligen. Men när jag såg att det fanns så billiga jeans provade jag. Jag behövde faktiskt ett par nya, även om jag hade tänkt mer vanlig jeansblå färg.
 
Men de här var så billiga och hade liten storlek (för mig) så jag blev så glad så jag slog till! Ett par vårjeans helt enkelt! :-)
 
Jo förresten. Jag var ju inte helt säker på hur jag skulle göra med den svarta maxiklänningen jag köpt. När jag ändå var inne på HM idag för att köpa kläder åt barnen, tog jag och provade en storlek mindre, och jag tyckte nog att den satt bättre. Så jag köpte den. I storlek 38, jippi! :-) Nu  måste jag bara komma ihåg att lämna tillbaka den andra...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: