Överraskningsbröllop

Publicerat 2013-04-06 11:50:00 | i kategori Vardag & familj,

 
Jag har inte hunnit med mig att skriva och visa foton på allt jag velat den sista tiden. Jag var ju med om en häftig sak för två veckor sen. Min mamma fyllde 60 år och vi skulle uppvakta henne i lugn och ro. Inget ståhej med stor fest, utan bara familjen. Men helt plötsligt sitter jag och bevittnar ett bröllop mellan mina föräldrar som varit tillsammans i 45 år. Helt otroligt va?!! Det finns dom som klarar av svårigheter och håller ihop.
 
Den dagen funderade jag inte så mycket över vad jag skulle äta, utan tänkte äta vad som erbjöds. Vi var på Södra berget och åt en tre-rätters mycket god middag. Men min mamma hade beställt LCHF-alternativ till varmrätten till mig och maken så det var inga problem. Snällt! Och till efterrätt åt jag gladeligen mörk chokladkaka. :-)
 
Varmrätten som vi fick en grönsakspuré till
Postat av: Fröken Nilsson

Va kul!!
Haha, inser att det finns hopp om jag oxå blir gift någon gång ;)

Svar: Det är aldrig för sent! ;-)
Angelica

2013-04-06 @ 14:59:12
URL: http://frokennilssonskok.com
Postat av: TebeSolaris

Så himla vackert, jag blir alldeles rörd, ju! Stort grattis till dina föräldrar.
Och du har alldeles rätt, det är aldrig försent. Jag träffade min make för sju år sedan snart, jag är idag 51, han 71 och vi gifte oss också häromsistens, den 16 mars faktiskt, så jag vet.... det är aldrig någonsin försent :-)
PS. Underbart foto förresten. Jättefina, dina föräldrar är. DS.

Svar: Vad härligt, grattis till dig också!! :-)
Angelica

2013-04-06 @ 18:37:53
Postat av: Christina

Verkligen jättefina föräldrar, vacker bild, romantiskt...oh jag bara njuter!!

2013-04-07 @ 14:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: