Första vabbandet för terminen

Publicerat 2013-08-30 09:09:47 | i kategori Vardag & familj,

Är hemma och vabbar sedan igår så det inplanerade lunchspinningpasset igår blev aldrig av. Inte heller det inplanerade träningspasset i eftermiddag som jobbet hade anordnat.
 
Idag har jag båda barnen hemma dessutom. Det är hopp om livet, men de är inte redo att gå på dagis och skola. Blandade besvär av feber, halsont, huvudont, magont. Typiskt vid terminstart! Själv är jag också småförkyld, lite snorig och ont i halsen. Men det lär stanna där, jag vet inte när jag var riktigt förkyld sist. Det är en av fördelarna med en bra kost. Det är väldigt sällan som jag blir sjuk! *ta i trä* ;-)
 
Tyvärr hände det en sak igår som sätter en del käppar i hjulen. Jag följde med på ridskolan igår kväll. Det var uteritt så jag följde med bredvid. När de satte igång att trava började jag att jogga. Och klev snett och gjorde illa fotleden. Så jag linkade fram resten av rutten. Så någon jogging kommer inte att vara aktuellt framöver. Inte någon promenad heller på ett tag känns det som. Så onödigt liksom!
 
Men just nu sitter jag och äter en god frukost. Vad får ni veta i ett senare inlägg! :-)
 
En bild på mig från i helgen. Förhoppningsvis dyker den bilden snart upp i en tidning nära dig! ;-)
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Vilken fin bild på dig. Spännande att se dig i en tidning... hoppas att du förvarnar så man hinner köpa tidningen. :)

Svar: Hoppas jag hinner det jag också ;-)
Angelica

2013-09-03 @ 17:05:32
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: