Fullt upp!

Publicerat 2013-08-28 16:35:48 | i kategori Vardag & familj,

Just nu är det lite stiltje på bloggen känner jag, men jag har inte haft någon tid över till att blogga över huvud taget! Jag kunde ju önska att det berodde på att jag tränade så mycket, men icke! Det är helt vanliga vardagliga sysslor som sätter käppar i hjulet. Aktiviteter och hushållsgöra. Jag är sjukt trött och sover för lite och jobbar för mycket känns det som!
 
Nu är jag i alla fall inbokad på ett spinningpass under lunchen i morgon. För första gången på flera år... Hoppas bara att min hals inte blir värre, för just nu känns den lite förkyld...
 

Här är jag imorse, iförd en ny tröja från HM. Redo för en ny dag med en fett-te att ta med och dricka upp i bilen! Och min kära telefon, som jag misstänker är sista bilden på den då jag förlagt den på jobbet idag. Så nu blir det nog till att titta efter en ny telefon! 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: