Blev varm i hjärtat

Publicerat 2013-02-14 20:52:03 | i kategori Vardag & familj,

Som sagt, dagen blev bättre vid middagstid. Dels lagade jag fläsk med löksås som är en stor favorit hos mig! ;-)
 
Men så kom det fina saker med posten som gjorde mig glad!
 
Mina barn fick varsitt jättefint alla hjärtans dag-kort från sin mormor, med en slant och hälsning. Båda barna blev glada och jag blev varm i hjärtat av omtanken. Tack snälla! ♥
 
Och så fick jag också nåt med posten. Jag har vunnit ett armband av J.K.K Design som kom med posten idag. Jättefint och det satt bra. Men dessutom följde det med en lapp som gjorde mig varm i hjärtat igen! Vilka gulliga människor det finns! :-)
 
Om ni skyndar er och tittar in där idag och beställer är ni dessutom med och tävlar om en goodiebag med vårtema!
 
Har vi firat något här hemma? Vi brukar inte göra det, men i år fick barnen varsin present imorse, med ett diadem, hårspännen och hårsnoddar. Och det blev uppskattat! :-)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: