Mammagos i stället för kettlebells

Publicerat 2013-02-10 16:28:18 | i kategori Vardag & familj,

Jag skulle ju träna kl 16 idag. Men det blev familjen som gick före. Vår treåring är inne i en väldigt trotsig period och får ordentliga utbrott. Idag har det varit skrik och grin mest hela dagen och när klockan började närma sig träningstid kom värsta utbrottet. Då klev jag in och efter det behövdes lite mammagostid med saga. Så kan det gå! Snart är det middag och sen blir det inspelad melodifestivaltittande med barnen.
 
Lugnet efter stormen... Här sitter hon och gör lite skrivläxa :-)
Postat av: Christina

Jobbigt att missa träning...jobbigt med trotsiga barn. Men det är fint och moderligt att ge sina barn den tid och kärlek de behöver.
Jag är ju så uppe i barnen hela tiden så här hemma är det både trots, grin, gnäll, tjat...men oxå stor dos av mys, skratt, lek och utveckling såklart. Men avbrott o egentid känns väääldigt viktigt för att hålla tålamodet uppe. Jag andas ofta djupt.. Räknar... ;-)

2013-02-10 @ 20:45:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: