Dagens sämsta och dagens bästa

Publicerat 2013-01-21 21:21:00 | i kategori Sämsta & bästa,

Nu har jag startat en ny kategori, Sämsta och bästa. Tänkte att jag kunde lägga ut vad jag vill där, dagens eller veckans, eller vad jag nu känner för! Här kommer i alla fall dagens!
 
Jag hade bokat en klipptid kl 7 på morgonen idag. Så jag stack ifrån familjen redan halv sju i morse för att vara i tid. Det var svinkallt ute! Och jag väntade. Och väntade... när klockan var tio över gick jag därifrån. Iskall och på måttligt bra humör... Kvart i nio fick jag ett samtal om att frisörksan hade försovit sig. Lång sovmorgon... Men hon lyckades rädda upp det med att jag fick komma och klippa mig på lunchen, GRATIS!
Vad det blev för frisyr? Ja, det blev väldigt likt vad jag haft tidigare, förr. Superkort på sidorna och nacken och långt uppepå huvudet. Är jag nöjd? Nja.. jag vet inte... jag får se om några dagar. Jag vet inte vad jag ska göra med färgen nu...
 
Men vad kan då ha varit dagens bästa undrar ni?
Självaste Mariann Andersson gillade min blogg och lade ut den bland sina länkar på sin blogg!! Wohoo!! Fattar ni vad glad jag blev?! ♥
Postat av: prinsessan _Nellie från insta (& Pamela Dallas Ewing från fejjan =))

Fick tips av primallifes blogg. Nu tipsar jag vidare:


Tjohoooo varorna kom förvisso förra veckan men mannen hämtade hem pkt från posten idag. Asdyr kokoksnötsmjöl för bara 40kr! http://www.iherb.com/Edward-Sons-Organic-Coconut-Flour-1-lb-454-g/32716
Beställ inte varor värda mer än ca 300 kr per gång (annars kommer lätt tullavgifter till) och paketet får inte väga mer än 1810 g för då blir frakten dyrare, annars kostar FRAKTEN bara 4-6 dollar.
Tipstipstips!
Man får varorna på 8-9 dgr.! Anv koden på bilden. Mkt lätt att beställa Inget klydd alls.
Använd min rabattkod TNJ254 vid första köp så får du 5 dollar i rabatt. : ) (ca lika mkt som frakt avg)
Jag beställde 2 burkar PALMHJÄRTAN (400g var) hittade ej ngnstans i Malmö, gott till sallad + ekologisk kokosmjöl & blev 1250 gram så jag höll mig till vikten för att få låg frakt totalt. Jag anv rabatt kod & då blev d mkt billigare. 100kr totalt för dessa underbara produkter. TIPSTIPSTIPS!

Nästa gång ska jag beställa kokoschips, proteinpulver & http://www.iherb.com/Eden-Foods-Organic-Brown-Mustard-9-oz-255-g/36325

Svar: Tack så mycket för tipset!
Angelica

2013-01-21 @ 22:20:34
Postat av: ealina

Ja, det är så lurigt när man ska klippa sig, det tar alltid några dagar innan man riktigt vet vad man tycker om frisyren. Själv klippte jag mig häromveckan för första gången på nåt år eller så och jag förklarade noga hur jag hade tänkt mig och hon följde mina anvisningar jättebra. Sedan ett par dagar senare klippte jag lite själv ändå, för det var ju inte såå jag ville ha det ändå, haha.
Grattis till gratisbesöket i alla fall, det var ju generöst av henne som plåster på såren :)

Och grattis till den fina länkningen! Man blir så glad när man får lite bekräftelse på arbetet man lägger ner :)

Svar: Frisyren känns lite bättre idag när jag fått styla själv :-) Klippa mig själv vågar jag inte, det räcker med att jag ger mig på 3-åringen ibland :-) Ja, jag är jätteglad över länkningen!! :-)
Angelica

2013-01-22 @ 08:35:48
URL: http://ealina.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: