Dagens...

Publicerat 2013-01-23 22:21:19 | i kategori Sämsta & bästa,

... bästa...
Att det fanns cashewnötssmör när jag behövde det...
 
... sämsta...
Att chashewnötssmöret nu är slut...
 
Postat av: Prinsessan_Nellie (på insta)

http://www.iherb.com/Artisana-100-Organic-Raw-Macadamia-Butter-with-Cashews-8-oz-227-g/27168

Svar: Macadamianötter äter jag aldrig för de har inte det på min lokala affär, men ska ta och leta efter det någon annanstans. Det där smöret lät ju gott iaf! :-)
Angelica

2013-01-23 @ 23:01:19
Postat av: Lana

Hi, hi...du är rolig du! :)
Så skulle jag kunna säga om mandelsmör! ;)
Kramar!
//Lana

Svar: :-) Mina favoriter ändras hela tiden, cashewnötssmöret har aldrig varit så gott som den här veckan!
Angelica

2013-01-24 @ 07:06:59
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Emelie

Hej! Jag läser din blogg och får mycket inspiration härifrån :-)

Jag har en fråga: jag upplever (efter att ha sett dina matbilder) att du äter en större lunch än middag. Stämmer det? Tror du att den varianten är att föredra om man håller sig till periodisk fasta?
Jag tänker att det kanske lätt blir för mycket mat sent på kvällen annars.

Vad tror du? :-)

Svar: Hej Emelie! Vad roligt att du tycker det!! :-) Det är nog möjligt att jag äter mer till lunch. Jag försöker i alla fall äta mycket till lunch. Jag har märkt att om jag inte äter så jag blir riktigt mätt får jag lätt sug och hunger mellan måltiderna. Och så tycker jag spontant att det känns viktigare med ordenlig lunch än middag, eftersom jag inte äter frukost.
Angelica

2013-01-24 @ 07:28:37
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Det är så gott med olika slags nötsmör! Äter just nu egengjord jordnötssmör med lite ricotta :)

Svar: Är för lat för att göra eget smör, men ska testa nån gång! Och ricotta har jag nog aldrig använt till nånting trora jag :-)
Angelica

2013-01-24 @ 11:27:12
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: