Shoppat på Lagerhaus

Publicerat 2013-01-23 22:05:00 | i kategori Hem & inredning, Shopping,

Idag kände jag verkligen för att shoppa lite nya grejer. Tittat en del på nätet efter lite bakgrejer och så. Men blev inget nätshoppat men tänkte att Lagerhaus kanske hade lite roliga färgglada grejer. Jag behövde nya byxor så jag drog i väg till Birsta efter middagen och hann med ett besök på Lagerhaus också. Några grejer blev det i alla fall! :-)
Stora sugrör som går att använda till smoothies och turkosa servetter
 
Litet tårtfat, nya muffinsformar och tårtljus
 
En liten turkos skärbräda, sex små glas/skålar, en liten glasflaska (kanske gör saft nån gång) och en pumpflaska (till köket kanske)
 
En liten anteckningsbok till mig där jag kan skriva in mina "drömmar, tankar och planer". Jag får idéer ibland och då kan jag samla dom där för mig själv. En vacker dag kanske något av dem blir sanna!
Postat av: Mia

Men! Nu missade vi varandra igen! Vi var också i Birsta idag, men på andra affärer. Bytte en tröja som var trasig(!), köpte nya stavar till lillen och lite apoteksgrejer. Jag har fått en hel hoper med "torrprickar" (Jag ser nästan ut som vattkopps-Vincent), så nu laddade vi med duscholja i mängder och en rejäl flaska lotion.

Färgglada saker har du hittat i alla fall. Säg till om jag ska provsmaka nåt. Jag ställer alltid upp vettu. ;o)

Förresten, jag fick en liten idé ang. den sista bilden. Bara en liten grej jag skulle vilja göra... Vi får prata mer om det. :)

Svar: Lätt att missa, det är ju rätt stort där ;-) Hehe, jag ska konsultera dig när jag hittar på nåt nytt! :-) Spännande....
Angelica

2013-01-23 @ 23:08:21
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/
Postat av: Johanna K

Åh jag köpte exakt samma saker som på första bilden. Tänkte satsa på en färgglad 20-års dag i morgon. Kan meddela att deras små cupcakeformar håller tok-bra utan att vikas ut. Älskar dem. Visst är Lagerhaus baknings-grejer helt underbara? :)

Svar: Haha! Vad kul!! Använder deras muffinsplåtar också, för säkerhets skull :-) Älska Lagerhaus!! :-) Och grattis i förskott! :-)
Angelica

2013-01-24 @ 13:11:07
URL: http://johannakkarlsson.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: