Bakar och står i

Publicerat 2013-07-31 16:37:00 | i kategori Vardag & familj,

Idag har jag bara hållit på och grejat här hemma. Imorgon har vi ett födelsedagsbarn här, så jag håller på att baka tårta. En LCHF som jag gör idag, med kolakräm och rödvinbärscurd, och imorgon gör jag den hon vill ha, en Barbapapa-tårta. (om jag lyckas) 
 
Det är den här lilla godingen som fyller år. En bild på henne när hon äter broccoli, en av hennes favoritgrönsaker. Fler än jag som har problem med att barnen hellre äter grönsaker än mat? Jag får begränsa grönsakerna så de får i sig nåt protein och fett också. :-)

Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Bra att hon äter grönsaker, det är nog inte alla som gör det frivilligt ;) Vad kul med födesedagsbakande! Hoppas det smakar bra!

Svar: Det är bara bra att hon äter grönsaker, men inte när magen fylls med grönsaker och allt annat är kvar på tallriken. :-) Hoppas också att det smakar bra! :-)
Angelica

2013-07-31 @ 17:57:54
URL: http://bakasockerfritt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: