Gatufesten och en stressfri dag

Publicerat 2013-07-04 18:53:22 | i kategori Vardag & familj,

Igår drog Gatufesten igång här i Sundsvall och jag var på plats! Maken fick stanna hem med barnen, jag hade bestämt träff med en mammaledig kollega. Och jag hade superkul!! 
 
Petter var där och hade konsert och det var riktigt bra. Kände inte igen så många låtar, men jag gillar verkligen hans sound så jag bara njöt! :-)
 
Det blev rätt sent (och mycket vin) så jag har varit lite trött idag, men helt okej. Det kanske inte var så tokigt att jag åt popcorn inatt, och sen resorb och finncrisp när jag kom hem. ;-)
 
Idag har det varit grått väder här, och vi hade inga planer, så jag drog med mig barnen ner på stan för att äta lunch och strosa runt. De skulle absolut äta på McDonalds så jag gav med mig, men vi tog med oss maten ut och åt på en parkbänk. Och jag köpte wokad älg i bröd, och lämnade brödet, helt okej! Däremot åt jag även frozen yoghurt senare, vilket var bra sött...
 
Men det bästa med dagen var att vi inte hade några tider att passa, alla var på bra humör och det var bara liksom skönt! Nu fortsätter vi med att titta på film och äta jordgubbar. Sen blir det godnatt för mig! :-)
 
Jag, redo för att lämna jobbet, och börja min semester med party! ;-)
 
 Åt supergod middag på Invito igår. Kalvytterfilé, chevrekräm och sötpotatis!
 
Postat av: Lana

Så underbart med dagar utan alla måsten!
Snygg bild på dig! :)
Ha en fin dag!
kram kram
//Lana

Svar: Tack!
Angelica

2013-07-05 @ 06:40:56
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Catharina

Så fin du är :) Men det vet kanske redan att jag tycker ;)

Kram C <3<3<3

2013-07-07 @ 02:01:37
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: