På badet i SVEA-bikinin

Publicerat 2013-07-22 19:51:10 | i kategori Vardag & familj,

Idag har vi varit och badat på Kubenbadet. Det var strålande solsken när vi klev upp i morse (förmiddag) och trots att det inte var nån väldig värme passade vi på att åka till badet. Men fy vad det blåste kallt!! Det var bara längs backen det gick att vara avklädd. Barnen fick klara av att bada själva för det var ingen av oss som ville kliva i. Fast det alltid är varmt i vattnet där. Men efterhand mojnade det till rätt skönt faktiskt!
 
Här en bild på mig idag i min allra nyaste bikini. Inte den jag visade förut, den här köpte jag efter det, också på halva priset på Intersport. Fick den här fina rosa från Svea för 250 kr! (första gången jag vågade ta på mig trosor med knytning, så solbrännan är inte alls anpassad efter dom... :-))
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: