Kesogrädde med bär och musli från LCHFklubben.se

Publicerat 2013-06-06 21:21:56 | i kategori Mat,

Igår åt jag ett gott kvällsfika. Kesogrädde (keso blandat med grädde), musli från LCHFklubben.se och hallon och blåbär. Mycket gott! Lite efterrättsaktigt faktiskt.
 
Jag gillar muslin, den är god. Maken gillar den också. Men inte den dotter som smakat den. Hade jag fått önska hade jag hellre haft kokoschips i stället för kokosflingor i den, men jag tror de har en sådan variant också. Det man ska tänka på innan man köper den här muslin, är att den innehåller sukrin. Jag tycker inte att det behövs. Speciellt inte i en LCHF-musli. Med bär till blir det tillräckligt sött. Men det är jag det. :-)
 
I och med att jag tycker den är rött söt, funderar jag på om det kanske kan gå att baka med den? Eventuellt kommer jag prova och meddelar er resultatet! :-)
 
Ser gott ut va? :-)
 
 
 
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Ja, det ser verkligen gott ut! Skulle passa bra som crunch på muffins!

2013-06-07 @ 12:41:33
URL: http://bakasockerfritt.se/
Postat av: Lana

Jag håller med att det är onödigt att musli är sötade... Men det kanske går att baka något på det! :)
Tack för din fina kommentar hos mig! <3
Kram
//Lana

2013-06-07 @ 17:58:31
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: