Kompisar på middag

Publicerat 2013-03-22 23:05:32 | i kategori Mat,

Jag är gräsänkling så jag hade bjudit hem kompisar på middag för att få sällskap. Jag hade absolut ingen aning om vad jag skulle bjuda på och vankade som vanligt runt på ICA. Det blev till slut fryst laxfilé som jag hade lite olika topping på. Det blev väldigt bra! Och till efterrätt gjorde jag sen en smulpaj med hallon och vaniljsås. Och det blev också bra! :-) Tanken är att det kommer fler inlägg om det här med bättre foton. Jag måste bara hinna med mig också, min helg är rätt fulltecknad...
 
 
Postat av: Lana

Trevligt med gäster!
Maten ser smaskens ut! :)Väntar på recept! :)
Ha en toppen dag!
Kram kram
//Lana

Svar: Inte mycket till recept när det gäller laxen :-) men det kommer så småningom!
Angelica

2013-03-23 @ 07:30:22
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Evelina

Så mysigt!
Och såå mycket gott!! Tror jag ska komma och hälsa på ;)

Svar: Det vore bara roligt ;-)
Angelica

2013-03-23 @ 09:16:31
URL: http://finaevelinasliv.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: