Påskpysslat

Publicerat 2013-03-17 11:12:39 | i kategori Vardag & familj,

Idag ville barnen påskpyssla så jag gav med mig. Pyssel är inte min starka sida, men ibland får man göra det ändå. :-) Det gick rätt bra iaf. Nu är det undanplockat och jag tror jag dammsugit upp alla småfjädrar som singlade runt överallt. Det blev två påskteckningar och så gjorde vi varsin liten påsktupp. Tyckte vi klarade av det rätt bra, för att vara ett helt oplanerat pyssel! :-)
 
 
 
Postat av: Anne-Lie

Hej. Jag är mamma till Edvin och Arvid som går på Maskrosen tillsammans med Elin. Jag fick din bloggadress av din man, vi sitter i föräldrarådet tillsammans.
Jag måste bara säga att Elin är så makalöst söt i sitt diadem. Såg när hon hade det på dagis :)
Kul att ha en till blogg att följa.
Vi har ätit rätt strikt lchf men när jag blev gravid med lille Ture så sprack det. Jag behövde bröd :)
Vi tänker åt lchf-hållet men är inte strikta.
Lycka till med viktminskningen.

Mvh Anne-Lie

Svar: Hej Anne-Lie!! Tyvärr har diademet gått sönder så jag måste fixa ett substitut, det var favoriten! ;-) Ja, han sa att ni också hade ätit/äter LCHF, alltid roligt med några fränder. :-) Tack så mycket!
Angelica

2013-03-18 @ 20:53:16
URL: http://hedmelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: