Shoppat på IKEA

Publicerat 2013-03-10 22:33:00 | i kategori Hem & inredning, Shopping,

Idag var jag och barnen in en snabb sväng på IKEA. Vi hade först varit in på Toys R Us för att köpa paket till kalaset vi skulle till, och sen gjorde vi en räd till. Vi har pratat lite om att köpa en annan köksbordsstol till lillan. Det har varit lite bök med den hon har. Hon snurrar runt och leker lite, plus att hon fått för sig att hon ska använda en snurrkontorsstol i stället för sin stol. Ingen bra idé... :-)
 
Så hon fick välja en ny stol på IKEA. Och efter att ha ändrat sig en sisådär 4-5 gånger så kom hon fram till att hon ville ha en grön stol, och den passar in rätt bra i köket faktiskt!!
 
 
 
Och så hittade jag ett par extra grejer som fick följa med hem. Dels två billiga ljuskoppar för 9 kr/st
 
 
 
 
och en servis i 12 delar för 129 kr i en fin turkosa färg. De vita vi har sen innan fick fula märken på en gång, så de är inte så roliga att använda. Så nu ska jag testa de här billiga för att se hur de tål bestick.
Postat av: Catharina

Den där servisen vore kanske något för mig som älskar turkos! Vet inte om maken är av samma åsikt ;)

Kram C

Svar: Jag brydde mig inte om att fråga ;-)
Angelica

2013-03-11 @ 13:17:50
URL: http://lycka33.blogspot.com
Postat av: Linda

Så fint porslin. Ska också köpa nytt. Nyfiken på om den där tål bestick utan att repa ner tallrikarna. Rapportera tack;)

Svar: Jag får skriva en recension sen :-)
Angelica

2013-03-11 @ 13:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: