Fredagsmys med Croodarna

Publicerat 2013-11-15 21:02:08 | i kategori Vardag & familj,

 
Jag hyrde filmer idag. En film var Croodarna, som vi såg på efter middagen allihopa. Även katten Sigge var med men han var mest intresserad av ostbollarna. Han fick tag i en och tyckte visst den var väldigt god! :-)
 
I alla fall var det mysigt att sitta alla fyra i soffan. Nu sover barnen och jag ska ta och leta upp något annat att titta på. Vuxenfilmen får vänta till imorgon då maken visst är upptagen med annat nu ikväll.
 
Det här var ett litet inhopp för att visa att jag lever! ;-)
Postat av: Nathalie

Jag har gillat din blogg och liveo på Facebook 😄 lchf står för lowcarb high fat :)

2013-11-16 @ 08:34:42
URL: http://naatlysmat.blogg.se
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Jag kröp upp i soffan med sonen idag och tittade på film... det är så mysigt!

Gullig katt som tjuvar godiset. :-)

2013-11-16 @ 21:45:18
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: