Promenad och skridskor

Publicerat 2013-11-02 15:48:00 | i kategori Vardag & familj,

Jag tog mig ut på en promenad tidigare idag. Jag är fortfarande förkyld och vill inte träna. Men jag tänkte att en promenad blir nog perfekt! Skönt att få lite frisk luft efter att ha suttit inomhus hela veckan!
 
 
Promenaden tog jag här hemma. Det ligger ute på landet, och allt som oftast får man se några hästar, det är så mysigt tycker jag!!
 
 
Och så har vi varit iväg till Birsta idag också. Toys R Us hade 25% på nästan allt, så vi köpte på oss en del julklappar. Så nu är det inte många kvar att köpa! Barnen kommer bli bortskämda i år också...
 
Och jag fick något jag också! Skridskor!! Usch och fy... jag ser inte fram emot att åka skridskor... men jag har lovat barnen att åka på ett Halloweenskridskodisco ikväll, så jag kände mig tvungen att skaffa mig nåt att åka på jag också!
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: