Roliga osthyvlar

Publicerat 2013-11-07 20:40:19 | i kategori Hem & inredning,

Jag måste bara få visa er de nya jättefina osthyvlarna jag fått. Jag älskar dom! Det är en "vanlig" och en älg-osthyvel. De kommer från wianni.se och de har inte bara fina osthyvlar, utan även andra köksredskap och inte minst knivar. Skaften är handgjorda i trä. Älgosthyveln har skaft i masurbjörk och den vanliga osthyveln har ett skaft i rönn. De finns också i andra figurer.
 
Titta in på hemsidan (länken ovan) och kolla själv bland de olika produkterna. Perfekt som julklappar! :-) (osthyvlarna är dessutom fraktfria) 
 
 
 
Postat av: Petras familjeliv - med LCHF och träning

Åh vad coola:)!!

Svar: Eller hur?! :-)
Angelica

2013-11-09 @ 08:38:18
URL: http://www.petrasfamiljeliv.blogg.se
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Vilka söta osthyvlar!

Svar: Ja, jag tycker de är jättesöta! :-)
Angelica

2013-11-09 @ 09:41:33
URL: http://bakasockerfritt.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: