Självterapi med shopping

Publicerat 2013-11-17 19:57:41 | i kategori Hem & inredning, Shopping,

Jag vet att jag varit väldigt frånvarande från bloggen sista tiden. Men jag har varit så oinspirerad. Med maten, träningen och socialt. Jag har i stället försökt lägga ifrån mig dator och telefon och ägnat lite mer tid till barnen. 
 
Ni som följt mig länge vet att jag ibland blir deppig. Jag är lite melankolisk av mig. Idag har varit en sådan dag. Även om jag vet att träning piggar upp mig kan jag inte förmå mig till det såna här dagar. I stället tog jag bilen och gick runt på Ikea och Birsta City. Jag är gärna för mig själv såna här dagar, men lite shopping piggar alltid upp. 
 
Till köksbordet handlade jag ett fat med lite smått och gott på. Fatet, ljusstakarna, hjärtat och glasasken (som jag har flingsalt i) kommer från Åhléns. Hyacintvasen från Village. Bordsgranen med kruka och hyacinten från blomaffären. (Kommer inte ihåg vad den heter)
 
Nu sprider ljusen lite värme och glädje i köket!
 
 
Postat av: Lana

Fina saker du har köpt! :)
Jag tycker fortfarande att du borde kolla din hormonbalans! Depression, ledsna tankar, att vilja vara ensam och sötsug kan tyda på hormonobalans i kroppen!
Hoppas du snart blir gladare igen!
Kram kram
//Lana

Svar: Jadu, dessa hormoner... jo, jag skulle säkert behöva kolla upp dom... Det känns bättre nu i alla fall! <3
Angelica

2013-11-18 @ 10:37:56
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Vilka fina saker du köpt! Självklart ska man försöka pigga upp sig med lite nya saker.

Hoppas du känner dig bättre snart. Det är jobbigt när man ha svackor. :(

Kram <3

Svar: Tack Erika, det känns bättre nu!
Angelica

2013-11-18 @ 16:49:45
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: NATALIE

Vilken fin dekoration! Känner igen det där med att bli deppig ibland. För mig tror jag det hänger ihop med årstiden. Hoppas att du har en bättre dag i dag! :)

Svar: Vad roligt att höra att du blir inspirerad! Det glädjer mig :D

Svar: Tack, det är bättre! :-)
Angelica

2013-11-20 @ 12:59:19
URL: http://naataali.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: