Bästa vardagslyxen!

Publicerat 2013-10-04 20:10:54 | i kategori Vardag & familj,

Mitt humör och känslostämning har en liten dipp. Det har varit så ett tag. Så jag var tacksam att jag hade en frisörtid inbokad idag, både klipp och färg! Jag älskar verkligen att gå till frissan. Jag älskar att bli omhändertagen och ompysslad. Den bästa vardagslyxen! Jag mår så bra när jag är där! Och så älskar jag när jag går därifrån nöjd, vilket jag gjorde idag! Klippte mig ungefär som vanligt, men gjorde håret mörkare och jag bara älskar färgen!!
 
Instagrambilden här gör inte håret rättvisa, men jag kan inte låta bli att visa. En härlig känsla att känna sig nöjd och snygg!! :-)
 
Jag var på Salong Pomp på Kyrkogatan i Sundsvall, en nyöppnad frisersalong som faktiskt öppnade i tisdags. Jag följde med min frisör till detta nya ställe. Och fick tag i bra produkter också, men dom visar jag senare.
 
 
Blev bjuden på en kopp te i en underbar kopp!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: