Dagens outfit och middag

Publicerat 2013-10-18 19:49:24 | i kategori Kläder skor accessoarer, Mat,

Idag tog jag på mig min favoritklänning för tillfället. Jag gillar svart och vitt, i det mesta. Så då är ju denna perfekt för mig. Jag gillar att den är svart på sidorna, då känner jag mig lite smalare också. :-) Det är en ärmlös klänning från NewYorker.
 
Nu är inte de här bilderna så bra. Jag brukar inte fota mig själv så här. Plus att den där spegeln i sovrummet verkar inte vara så ren...
 
 
Jag tog ett svart halsband till. Har inte haft det där halsbandet så ofta, men jag har alltid gillat det. Tyckte att det runda passade bra med det randiga. Har ni förresten hört talas om 5:2? Ja nu menar jag inte dieten. Utan i klädseln. Jag läste i nån tidning att man skulle ha på sig två saker som var lite outstanding mot resten av outfiten. Lättare sagt än gjort! Men här blev det både den randiga klänningen och halsbandet. Inte så jättevågat... :-)
 
 
Idag blev det vilodag för mig från träningen. Funderade igår på hur jag skulle göra, men jag kom fram till vila. Väldigt skönt! ;-) Jag har bara ätit gott och kommer nog att ta något senare ikväll också. Lunchen blev en ceasarsallad på BIM här i Sundsvall. Till eftermiddagen bjöd jag och två andra tjejer på fika eftersom vi fyllt/fyller år, så jag åt lite av det också. (köpte pajer med socker från Stenstans bageri) Så nu får vi se hur jag kommer att hantera sockret hädanefter. Om jag KAN hantera det eller om det går överstyr. 
 
När jag kom hem hade maken lagat en god middag! Det är typ en wok med vitkål och morot, sjögräsnudlar, sweet chili och jordnötssmör. Och nåt fläsk till. Det var väldigt gott måste jag säga!
 
Postat av: Lana

Snyggt halsband! Var har du köpt det?
Kram kram
//Lana

Svar: Det köpte jag på Vila, för ett par år sen.
Angelica

2013-10-18 @ 20:40:33
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se
Postat av: Catharina

Såå cool klänning, passar dig jättebra och även halsbandet! Alltså jag är absolut ingen halsbands-tjej, men detta var ju skitsnyggt!
Jag har också gjort en liknande wok, som är så jävla gooood....kommer upp i bloggen snart!

Kram C <3<3<3

Svar: Tack så mycket!!
Angelica

2013-10-18 @ 22:52:52
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: