Halli hallå!

Publicerat 2013-10-15 16:37:32 | i kategori Vardag & familj,

Jag tycks sällan hitta tid att blogga nu. Tråkigt men sant! Jag var borta hela helgen och ligger lite efter hemma sen dess. Igår höll jag på med tvätten och liknande och dog i soffan vid niotiden, döhungrig med en skål kesokvarg med tillbehör. Som vanligt... ;-) (jag hade faktiskt tränat så behövde nog lite extra mat)
 
Men jag har absolut inte glömt bort er, det är bara så mycket som ska hinnas med under ett och samma liv...
 
Jag har det bra i alla fall. Känner mig på rätt bra humör. Äter gott. Har fått tillbaka träningsfeelingen och gillar att röra på mig igen. Igår blev det jympapass på friskis och imorse besökte jag simhallen för motionssimning för första gången på flera år tror jag. Varför så länge sen? Ingen aning, men jag tror jag ska fortsätta simma. För det är skönt!
 
Jag försöker också passa på att få lite frisk luft ibland. Har varit ut lite på luncherna bara för luftens skull. Känns som att man måste passa på nu när det har varit fint väder. Snön och kylan lurar ju runt hörnet...
 
Bilder från helgen hade jag tänkt lägga ut, men det får vänta lite. Ikväll har jag fullt upp igen, så ni får nöja er med det här flummiga inlägget och de här halvkassa instagrambilderna så länge så ska jag ta och äta min torsk med äggsås nu innan jag sticker iväg på kvällens aktiviteter (sjunga och vara chaufför)
 
Förresten har jag en massa tankar om kost, kolhydrater, socker och liknande. Var jag landar? Ingen aning än så länge. Jag vill MÅ BRA! Det är det enda jag vet!
 
Hämtar frisk luft under lunchen
 
 Collage från i söndags när vi var ute och vandrade lite i solen!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: