Hur ofta äter ni fisk?

Publicerat 2013-10-30 19:08:26 | i kategori Mat,

Det blev en kort bloggpaus där. Vissa dagar varken orkar jag eller har någon inspiration till någon bloggning. Så här är det, ibland kommer det dagar utan inlägg. Ibland kommer det dagar med flera inlägg!
 
Tänkte visa vad jag åt till middag i förrgår. Det var min man som gjorde middag. Torsk med äggsås och stuvad spenat. Den här gången blev den mycket lösare än förra gången, så jag åt den som soppa i skål med spenaten i. Det gick ju det också! :-)
 
Hur ofta äter ni fisk? Jag försöker alltid att äta det nån gång i veckan, och blir det matlåda så blir det ju ett tillfälle till. Plus att det ofta blir makrill eller tonfisk nån gång också, och det är ju fisk också, även om den kommer från burk. Men min favorit är lax!
 
 
 
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Jag försöker äta fisk en gång i veckan och oftast blir det då matlåda av middagen... så det blir ju två gånger i veckan då.

Svar: Det är nog rätt normalt! :-)
Angelica

2013-10-31 @ 15:20:17
URL: http://vardagfest.blogspot.com
Postat av: Catharina

Sen jag blev drogfri klarar jag inte av att äta fisk. Vet inte varför men jag är mest sugen på kött. Annars äter vi fisk 2 ggr/vecka! Lax, torsk och rödspätta är favoriterna!

Kram C <3

Svar: Nä, men vad konstigt! Hoppas det ger med sig snart, så du kan variera maten lite mer. KRAM
Angelica

2013-10-31 @ 22:19:51
URL: http://lycka33.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: