Ny klänning från Mint & Berry

Publicerat 2013-10-23 21:39:13 | i kategori Kläder skor accessoarer, Shopping,

Jag har köpt en Mint & Berry-klänning till årets jobbfest som är på fredag. Faktiskt samma märke som jag köpte till förra årets fest. Jag gillar den verkligen, den har en lite annorlunda skärning som jag tycker om. Ska se om jag hittar några bra smycken till också! Jag vet att HM har en massa snygga guldsmycken nu, så det kan bli en sväng dit.
 
Detalj från nacken med guldknappar
 
Dragkedja i guld bak
 
Annorlunda skärning fram
 
Postat av: Lana

Snyggt! :)
Ha en fin dag!
Kramar!
//Lana

Svar: Detsamma! Kram
Angelica

2013-10-24 @ 08:20:58
URL: http://www.ryskadockor.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: