Personalfest med nya klänningen

Publicerat 2013-10-26 15:38:00 | i kategori Kläder skor accessoarer, Vardag & familj,

Ja, som jag sagt några gånger ;-) var jag på fest igår. Det var årets personalfest som gick av stapeln på Södra berget. De här festerna brukar vara väldigt roliga, och igår var inget undantag! Temat för festen var eurovision, och alla avdelningar ställde upp med olika bidrag. Vann rätt bidrag? Nja, jag vet inte, men alla bidrag var bra på sitt sätt!
 
En stor överraskning var att Gina Dirawi kom och var typ programledare/värd. Mycket roligt!! Jag tycker hon är så bra!! :-) (hon kommer ju från Sundsvall)
 
Jag bytte om på jobbet, så jag hade ingen riktig kamera med mig, men jag vill visa klänningen på, så här kommer mobil/instagram-bilder i stället på mig. Klänningen har jag köpt på Zalando, det är en mint & berry. Jag tycker ryggen är så snygg på den!
 
 
Jag köpte guldsmycken på HM att ha till klänningen. Det blev ett brett armband och örhängen.
 
 
 
 
 
 
Postat av: linda

Sicken puma! Skitsnygg!

Svar: Gullig du är då! ;-)
Angelica

2013-10-26 @ 17:36:38
Postat av: ems

wow, grymt snygg! äntligen en normalviktig kvinna istället för dessa benrangel med tomma ögon. sådär ska en kvinna se ut!

Svar: Tack för det! :-)
Angelica

2013-10-27 @ 00:50:30
Postat av: ems

varsågod :)

2013-11-03 @ 21:08:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: