Skoshopping

Publicerat 2013-10-02 20:21:17 | i kategori Kläder skor accessoarer, Shopping,

Jag älskar att shoppa på hösten! Även om jag älskar sommaren, så älskar jag hösten också! Jag blir alltid shoppingsugen efter nya härliga kläder (gillar att få klä på mig i sköna, gosiga kläder), skor, jackor, inredning... you name it!!! ;-)
 
Jag kände att jag behövde nya kängor, utan klack som både fungerar till byxor och kjol/klänning, sköna att gå i. Jag hittade ett par på Din Sko. Tyckte de var lite för dyr, men det var 20 % om man köpte två par så då slog jag till på det! För det var inte bara jag som behövde skor, även äldsta dottern var i behov av ett par höstkängor! 
 
Känga
 
 Mina kängor i skinn 899 kr
 
Varmfodrad halvhög känga
 Dotterns fodrade kängor 299 kr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: