Nya adidasskor

Publicerat 2013-09-08 12:58:00 | i kategori Kläder skor accessoarer, Shopping,

Det var länge sen ni fick se något jag shoppat! Det har liksom inte blivit av, plus att jag vet inte om ni uppskattar sådana inlägg?? (berätta gärna!)
 
För en vecka sen köpte jag dessa skor på Team Sportia, för 299 kr. Jag hade dessutom 50 kr bonus, så det blev väldigt bra pris. Tyckte att jag behövde ett par som är bättre att gå i än platta tygskor och ballerina. De här var tydligen juniormodell, men jag tyckte om dom så jag köpte dom ändå. Tyvärr måste jag tejpa ena hälen för att slippa skavsår, men det ger säkert med sig!
 
Det jag gillar med dom här är färgerna och att de passar till jeans, kjol, leggings, klänning. Mycket användbara! Var lite tveksam till att köpa vita skor inför hösten, men med den höst vi har nu är det ju ingen fara alls! :-)
 
 
Nu ska jag ta mig ut på en promenad tänkte jag. Min fotled känns bättre (inte bra) och jag längtar efter att få röra på mig. Fast då blir det jogginskorna på, som är ännu skönare än dessa...
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: