Helgbilder

Publicerat 2014-02-17 16:36:18 | i kategori Mat,

Hej på er! Jag inser att jag inte kommer blogga som förr, när jag försökte göra det varje dag, utan mina inlägg kommer nog mer sällan nu. Det var längre sen än jag trodde sen jag skrev nåt här. Det har varit lite upp och ner helt enkelt.
 
Helgen har kommit och gått, med övertidsjobb och mys med barnen. Jag känner att det varit en rätt bra helg faktiskt!
 
Här kommer några instagrambilder från helgen. Och hade hela min mathelg varit av den här kalibern hade det varit helt lugn, men jag har slarvat rätt rejält, och det känns sådär... Det börjar bli dags för en rejäl förändring!
 
I fredags var det alla hjärtans dag. Efter jobbet gick jag och en kollega till Invito och tog ett glas vin. Sen handlade jag lite godsaker och åt lite gott och drack ett gott rödvin hemma för mig själv. Roodeberg är en ny favorit! :-)
 
Till melodifestivalen hade jag gjort ostbaconchips.
 
Söndagsfrukost, vaniljkokosgröt med bär och mandelsmör! 
 
Sallad inhandlad på Pressbyrån blev söndagens lunch.
Postat av: Erikas LCHF till vardag och fest

Låt blogginläggen komma när du känner för det.
De där ostbaconen måste jag testa, har sett så många testa dem på Instagram. :)

Svar: Enkelt och gott att göra! :-)
Angelica

2014-02-18 @ 22:15:07
URL: http://vardagfest.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: