23 augusti

Publicerat 2012-08-24 10:49:00 | i kategori Vardag & familj,

Igår var det skolstart och första dagen i första klass! Spännande!! Ny lärare som jag inte träffat förut som jag fick ett bra intryck av. Det blir nog bra hoppas jag!
 
Jag hade tagit ledigt hela dagen så jag hade ingen brådska hem och kunde stanna så länge hon tyckte var okej. Vi tog en promenad dit, Lisa och jag, för att undvika parkeringsproblemen. Solen sken så det var var skönt! Tyckte jag iaf. ;-)
 
Sen gjorde jag inte så mycket medans jag var hemma, tog det mest lugnt. Lagade en god omelett med korv.
Hämtade sen henne direkt efter skolans slut, då det var dags för tandläkare där hon skötte sig exemplariskt. Sen fick hon köpa lite nya skolkläder.
 
Till middag blev det hamburgare. Jag tog scones som bröd och gjorde en räkröra till.
Sen bar det iväg till ridskolan!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: