Chokladbakning

Publicerat 2012-08-31 09:15:00 | i kategori Godsaker,

Satte igång och bakade i går eftermiddag. Det gick väl sådär... Slutresultatet var det inget fel på men det var lite trassel på vägen dit... :-)
 
Jag har funderat på att göra chokladcupcakes och igår var det dags. Jag använde mitt grundrecept som jag hittat på själv men insåg efter allt bak att jag inte skrivit upp de förändringar jag gjorde... suck... men jag TROR jag kommer ihåg...
 
Och den topping jag gjorde först blev inte bra. Jag hade i fler ingredienser eftersom och spritsade till slut på det. Men var inte nöjd, så jag skrapade av det och gjorde en annan som blev mycket bättre! Men den första tror jag blir god som efterrätt med grädde och hallon, ska testa det också.
 
Recepten kommer senare!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: