Dålig natt

Publicerat 2012-08-15 08:55:00 | i kategori Blandat,

Kom i säng senare än tänkt, först kl 23. Då var det en sån där hemsk surrande takfluga i sovrummet. Det tog en kvart innan vi fått död på den. Hade lite svårt att somna. Lillan vaknade nån gång vid 3 ungefär. Orolig var hon och det gick inte att få henne på toa. Det brukar vara det som är problemet när hon inte kissat på kvällen. Efter det har vi svårt att somna alla tre. Efter 4 är det en geting i fönstret och surrar. Efter att den är död och lillan äntligen gått på toa konstaterar jag att det är en dryg timme tills klockan ringer. Behöver jag säga att jag sov väldigt gott när klockan ringde 5.40? :-/
Postat av: Mia

Usch! Ta en lite tupplur efter jobbet idag då, kanske istället för träning. Sömn är också en rätt bra grej vettu. :)

Förresten, jag tänker på dig i duschen ibland. Skickar ett sms angående det sen. Hihi... :p

Svar: Hehe :-)
Blir nog tidigt i säng i stället! Men det har gått bra på jobbet, men nu eftermiddagen är jag bra sömnig.
Angelica

2012-08-15 @ 11:12:33
URL: http://maria.bernhardsson.se/blog/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: